Thursday, October 30, 2008

စစ္မႈထမ္းေဟာင္းမ်ားသာ ဦးပိုင္တကၠစီကားမ်ား ေမာင္းႏွင္ခြင့္ရွိ

NEJ/ ၂၉ ေအာက္တိုဘာ

ရန္ကုန္တြင္ ပါရမီအမည္ရိွ တကၠစီကားမ်ားကို စစ္မႈထမ္းေဟာင္းမ်ားသာ ေမာင္းႏွင္ခြင့္ရရိွသည္။

ျမန္မာ့စီးပြားေရး ဦးပိုင္္ လက္ေအာက္ခံ ဗႏၶဳလသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကုမၸဏီလီမိတက္က ဂ်ပန္မွ တင္သြင္းသည့္ ရန္ကုန္အတြက္ ပါရမီအမည္ရိွ တကၠစီမ်ား ေမာင္းႏွင္ခြင့္ကို စစ္မႈထမ္းေဟာင္းမ်ားသာ ရရိွေၾကာင္း အဆိုပါကုမၸဏီမွ ၀န္ထမ္းတဦးကေျပာသည္။

ဂ်ပန္မွ မွာယူထားသည့္ Toyota Mark II ယာဥ္စီးေရ (၁၀၀) ကို ၿပီးခဲ့သည့္ စက္တင္ဘာလမွ စတင္ေျပးဆြဲေနျခင္းျဖစ္သည္။

အဆိုပါ ကားမ်ား ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ဗႏၶဳလသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကုမၸဏီက ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ေခၚယူရန္ ေလွ်ာက္လႊာေပါင္း (၃) ေသာင္းေက်ာ္ ရရိွခဲ့ေၾကာင္း၊ ၎တို႔အနက္ စစ္မႈထမ္းေဟာင္းမ်ားကို ဦးစားေပးေရြးေၾကာင္း၊ စေပၚေငြ (၃) သိန္းတင္ရကာ တေန႔ အုံနာေၾကး (၁) ေသာင္းေပးေဆာင္ရေၾကာင္း၊ နံနက္ (၆) နာရီမွ ည (၆) နာရီထိျဖစ္ၿပီး ေန႔လည္ (၁၂) နာရီ အ၀င္ျပရေၾကာင္း၊ ကားကို ကားေမာင္းသူကိုယ္တိုင္ ကြန္ပ်ဴတာစနစ္သုံး လုံျခံဳေရး လက္ေဗြႏွိပ္ျပီးမွ ထုတ္ယူခြင့္ရရိွေၾကာင္း ေလွ်ာက္ထားသူ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားက ေျပာသည္။

“ဦးပိုင္ဆိုတာက စစ္အစိုးရရဲ႕လူေတြနဲ ့ဖြဲ ့ထားတာပဲ၊ စစ္မႈထမ္းေဟာင္းေတြပဲ ရမွာေပါ့၊ စစ္တပ္နဲ႔နီးစပ္တဲ့ အသိုင္းအ၀န္းေတြ ေကာင္းစားေနခ်ိန္ပဲ၊ သူတို႔ အသိုင္းအ၀ိုင္း ေကာင္းစားဖို ့ဒီကားေတြကို စစ္မႈထမ္းေဟာင္းေတြကို ေပးတာေပါ့။ စည္း႐ုံးထားတာလည္း ပါတယ္” ဟု မ ထ သ ယာဥ္ေမာင္းတဦးက ေျပာသည္။

ရန္ကုန္တြင္ ယခုအခါ ပါရမီတကၠစီ စီးေရ (၂၃၄) စီး ရိွၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ဗႏၶဳလသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး မွ တရား၀င္စားရင္းမ်ားအရ သိရသည္။

ပါရမီတကၠစီမ်ားကို ေမာင္းခ်င္သူမ်ားၾကေၾကာင္း၊ အေၾကာင္းမွာ စေပၚနည္းၿပီး ျပင္ဆင္စားရိတ္ မရိွသည့္အတြက္ ရသည့္ေငြမွာ အသားတင္ျဖစ္သည့္အျပင္ လမ္းတြင္ မီးနီျဖတ္မိျခင္း၊ လမ္းေၾကာမွားျခင္းတို႔မွအစ ယာဥ္ထိန္းရဲႏွင့္ ရွင္းပါက ပါရမီမို႔ အဆင္ေျပေၾကာင္း၊ အျပင္ကားမ်ားမွာမူ စေပၚတင္ပါက (၁၀) သိန္း ၀န္းက်င္ေပးရၿပီး ျပင္ဆင္စားရိတ္မ်ားလည္း ကိုယ္တိုင္ၾကခံၾကေၾကာင္း၊ ထို႔ေၾကာင့္ ကားေမာင္းသူမ်ားက ယာဥ္အသစ္ျဖစ္သည့္ ပါရမီယာဥ္မ်ားကို ႀကိဳက္ႏွစ္ၾကေၾကာင္း တကၠစီသမားမ်ားက ေျပာသည္။

ပါရမီယာဥ္ေမာင္းတဦးက “က်ေနာ္ တေန႔ကို (၂) ေသာင္းခြဲကေတာ့ ရတယ္၊ တခါတခါ (၃) ေသာင္းထိရဖူးတယ္၊ အုံနာေၾကး (၁) ေသာင္းဆိုေတာ့ ပါရမီယာဥ္ေမာင္းတာ ကိုက္တယ္” ဟု ေျပာသည္။
http://www.newskhitpyaing.co.cc/?p=797

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */