Friday, August 24, 2007

မဇၩိမ သတင္းဌာနမွ ေနာက္ဆံုးရသတင္း

ဆႏၵျပပြဲလုပ္မည့္ အစီအစဥ္ ဖ်က္သိမ္း
(၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ ကိုေအာင္ႏိုင္ ေျပာၾကားခ်က္)

က်ေနာ္ေျပာတယ္ေလ ပဲြလုပ္မယ့္ ကိစၥေလ၊ တာေမြမွာ လုပ္မယ့္ ကိစၥကို ႀကံ့ဖံြ႔အင္အားက ေတာ္ေတာ္ သံုးတယ္ဗ်။ ဒုတ္၊ ဓားေတြနဲ႔။ ဒီေန ့ ၀င္ၿပီး ခုတ္မယ္၊ ရိုက္မယ္လို႔ သတင္းၾကားတယ္။ ၿပီးတဲ့အခါက်ေတာ့ အမ်ဳိးသား ဒီမုိကေရစီ အဖဲြ႔ခ်ဳပ္ ယူနီေဖာင္းေတြ ၀တ္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အုပ္စုၾကားကို ၀င္ေရာၿပီးေတာ့ သူတို႔ တင္ခ်င္တဲ့ စလိုဂရမ္ေတြ (ေႂကြးေၾကာ္သံေတြ) တင္မယ္၊ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အခ်င္းခ်င္းၾကားမွာ ျပႆနာျဖစ္ေအာင္ လုပ္မယ္ဆိုတဲ့ သတင္းလည္း ၾကားေနရတယ္။ ျမင္လည္း ျမင္ေနရတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ အင္အားကို အဆံုးအ႐ႈံး မခံႏုိင္တာေၾကာင့္ ဒီကေန႔ လုပ္မယ္ဆိုတဲ့ အစီအစဥ္ကို ဖ်က္လိုက္ၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ဒီေကာင္ေတြကေတာ့ တာေမြ အ၀ိုင္းထိပ္တို႔၊ က်ေနာ္တို႔ လုပ္မယ့္ေနရာမွာ အင္အား ၂၀၀ ေက်ာ္၊ ၃၀၀ ေက်ာ္နဲ႔ ေစာင့္ေနၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႔ မလုပ္ေတာ့ဘူး ဆိုတာ သူတို႔ မသိေသးဘူး။




မေန႔က က်ေနာ္တို႔က ဒီကေန႔မွာ အႀကီးႀကီးလုပ္မယ္ ဆိုၿပီးေတာ့မွ၊ ႀကဳိၾကား ႀကဳိၾကား လုပ္ေနတဲ့သူေတြကို အားလံုး စုၿပီးေတာ့ တနာရီကို ခ်ိန္းလိုက္တာပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ မနက္ပိုင္းတုန္းက ႀကဳိၾကားႀကဳိၾကား လုပ္မယ္ဆိုတဲ့ ဟာေတြဟာ မလုပ္ျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္။” ဟုု သူက ထပ္ေျပာသည္။
1:31 PM

No comments:

 
/* EOT ----------------------------------------- */